söndag 20 januari 2013

Tänkvärt.

Fasiken vad jobbigt det är när det är så mycket man vill få sagt men vet inte hur man ska börja.
Detta har nog aldrig hänt mig, eller åtminstone inte så ofta, jag har lite av en förmåga att alltid ha svar på tal och ofta vet jag precis vad jag vill säga och får det sagt. Men nu...... Blankt.....
Det är nog lite av en förbannelse också nu när jag tänker efter... Det är fan inte lätt å vara en människa som alltid säger vad denne tycker och tänker, på nått vis lyckas alltid någon ta illa vid sig även om avsikten inte var att trampa någon på tårna... Människor påstår att dom alltid vill ha ärliga svar men när dom får "ärligheten" i ansiktet så klarar dom inte av den... Snacka om att ljuga för sig själv då. Det är som jag alltid brukar säga,

" det är hårfint mellan sanning och elakhet "

Blä, för ord är min spontana känsla just nu.....


På återseende
Kram mammanjojo <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar