tisdag 15 januari 2013

Snitt......

Shitt.......... Nu har jag ju inte skrivit på asa länge.... Men det är nog för att jag dels inte hunnit då det har vart mycket i skolan och med träningen, sen kan jag tänka mig att det till viss del är en smula lathet i det hela....

Så vad har hänt.... Jag har flyttat klart till den nya lägenheten, det ända som återstår är ur städ av huset och sen är vi av med det..... Jag har lyckats kugga modul 7 provet i plugget.... Dock förstår jag inte riktigt hur med tanke på att det är en av dom lättare modulerna..... Men kan ha å göra med att nova blev magsjuk natten till prov dagen..... Sov med andra ord inte så många timmar den natten, trots att Emil var den som fick ta nova en natten för att jag eventuellt skulle få sova nått.... Men men.... Nu får jag vänta 90 dagar tills jag kan skriva det igen, och då hoppas jag det ska gå bättre :-) bara att se framåt....

På återseende ....

kram mamman Jojo <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar