måndag 26 november 2012

Planering!?

Nu börjar jag fan känna av flytten som går av stapeln på fredag morgon :-) längtar, är tok nyfiken på hur lägenheten ser ut..... Tror dessutom att jag faktiskt ska ta ledigt på fredag så jag kan hjälpa till, förvisso så känns det tungt att vara borta en till dag nu när jag just har vart sjuk men samtidigt så vill jag ju kunna få någon form av ordning på lägenheten så man iaf kan "bo" där den helgen... Planering hade ju vart bra här! Dock är ju jag inte så bra på det, håller mig mer till den impulsiva hållet.... Haha.

Sen så var det ju snart den här månaden då det varje år känns som en mindre hysteri, men jag å Emil tänkte göra latmansgöra å beställa alla julklappar från www.lekmer.se som denna vecka har fri frakt på alla beställningar :-) tror det skulle spara mycket tid å huvudverk faktiskt :) så har man mycket mer tid för sånt som är roligt typ baka pepparkakor å lussekatter :-) pynta med massa tomtar å mys mys :-) å jag älskar verkligen julen, bortsett från hysterin då haha.

Just tänkte jag skulle bjuda på en bild på planlösningen på nya lägenheten. Kanske kommer nån bild sen när jag faktiskt sett den oxå :-P

På återseende kram mamman Jojo <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar