måndag 18 mars 2013

Long time no see....

Ja då var det ju bara att ställa sig i skamvrån igen då man inte har skrivit på Gud vet när......
Ist för att försöka ta igen tid jag har tappat så tar vi helt enkelt allt från och med nu :-) blir så svårt att hålla allt uppe om man ska försöka komma ihåg och komma vad som hänt tidigare.



Så... I helgen var vi barnlediga då Nova följde med moster och kusiner till Åland för att besöka min släckt på min fars sida som ni kanske redan vet :-)
Min helg har vart mycket lugn har knappt dock vart hemma då det har känts så ensamt och tomt utan både Nova och Emil som jobbat eftermiddag... Ist har jag umgåtts med min kära underbara vän Linda och hennes familj :-) vi har kollat film och gladiator mys och fångarna på fortet :-) jag har i princip vart där hela helgen förutom när jag skulle sova... Det var bara i går som jag hade en hel hemma dag då jag började vår röja lite hemma, slängde ut alla mattor och filtar å kuddar på lite lufftning samt lite allmänt röj. Just det ja, jag möblerade även om vårdat gäst rum så det blev lite större nu :-) ska bli så jäkla roligt när man fått ordning på allt å man har bott in sig ordentligt :)

Känner att jag allmänt mår bättre nu när ljuset kommer tillbaka, piggare och med mer motivation :-) har "rensat" lite bland mina Facebook vänner och det kändes väldigt skönt, mindre störande moment. Hade det inte vart för att Facebook är så involverad i allt så hade jag gärna tagit bort det helt, men nu är det tyvärr så att i vissa sammanhang måste man referera till sitt Facebook konto.. Men däremot brukar jag strunta i det bitvis :-)

Bara att blicka framåt mot ljusare tider känner jag haha :-)

Nä nu tackar jag för mig..

På återseende kram mamman Jojo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar